Spadli nám ceny až o 50%. Asi vietor! Pozri na zľavy. Len do piatku!
Obchodné podmienky Bastard.cz s.r.o. tak, ako si to žiadajú zákony
I. Základné ustanovenia
- Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "obchodné podmienky") sú vydané podľa § 1751 a nasl. zákona č. 89/2012 Zb. Občiansky zákonník (ďalej len "občiansky zákonník") spoločnosťou BASTARD.CZ sro, IČO: 28007107 so sídlom: Podbabská 870/2, 16000 Praha zapísanej na Krajskom súde v Plzni oddiel C vložka 21183, kontaktné údaje: Milady Horákové 400/23, 170 00 Praha 7.
- Adresa pre zasielanie reklamácií a vrátenie tovaru: Bastard.cz, Západní 379, 362 33 Hroznětín, Česko, email: info@bastard.sk, telefon: +421 948 051 783, internetové stránky: Bastard.sk (dále jen predávajúci)
- Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti predávajúceho a fyzické osoby, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, alebo v rámci svojej podnikateľskej činnosti (ďalej len: "kupujúci") prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovej stránke dostupné na internetovej adrese www.bastard.sk (ďalej je "internetový obchod").
- Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Odlišné dojednania v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok.
- Tieto obchodné podmienky a kúpna zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.
II. Informácie o tovare a cenách
- Informácie o tovare, vrátane uvedenia cien jednotlivého tovaru a jeho hlavných vlastností sú uvedené pri jednotlivých tovarov v katalógu internetového obchodu. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty, všetkých súvisiacich poplatkov a nákladov za vrátenie tovaru, ak tento tovar zo svojej podstaty nemôže byť vrátiť poštou. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované v internetovom obchode. Toto ustanovenie nevylučuje zjednanie kúpnej zmluvy za individuálne dohodnutých podmienok.
- Všetky prezentácie tovaru umiestnená v katalógu internetového obchodu je informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu ohľadom tohto tovaru.
- V internetovom obchode sú zverejnené informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru. Informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru uvedené v internetovom obchode platí len v prípadoch, keď je tovar doručovaný v rámci územia Slovenskej republiky.
- Prípadné zľavy z kúpnej ceny tovaru nemožno navzájom kombinovať, ak sa nedohodne predávajúci s kupujúcim inak.
III. Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy
- Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory), hradí kupujúci sám. Tieto náklady sa nelíši od základnej sadzby.
- Kupujúci vykonáva objednávku tovaru týmito spôsobmi:
- prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, vykonal ak predchádzajúcej registrácii v internetovom obchode,
- vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.
- Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie tovar a počet kusov tovaru. Kupujúci vykoná výber kliknutím na tlačidlo "Do košíka". Aktuálny stav košíka sa zobrazí pravej hornej časti. Kupujúci buď pokračuje v nákupe, alebo pristúpi k objednávke. Obsah košíka môže kupujúci kontrolovať v sekcii Košík. Ak kupujúci získal zľavový kód (napr. Zaslaním fotky s tovarom), zadá ho pre uplatnenie zľavy v košíku. Potom kupujúci pokračuje v košíku pod odkazom "Pokračovať". kupujúci bude vyzvaný k prihláseniu pod už existujúcim užívateľom, alebo bude mať možnosť sa zaregistrovať ako nový užívateľ, prípadne môžete zvoliť nákup bez registrácie. následne kupujúci vyberie spôsob doručenia a spôsob platby. Ďalšie informácie vrátane cien sa nachádzajú v spodnej časti stránky. kupujúci si môže tiež vybrať doručovaciu adresu. Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. kupujúci zaškrtne odsúhlasení týchto obchodných podmienok a klikne na tlačidlo "Záväzne objednať". K objednávke môže kupujúci pripojiť komentár.
- Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami.
- Okamžite po obdržaní objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie je automatické a nepovažuje sa za uzatvorenie zmluvy. Prílohou potvrdenia sú aktuálne obchodné podmienky predávajúceho. Kúpna zmluva je uzatvorená až po prijatí objednávky predávajúcim. Oznámenie o prijatí objednávky je doručený na emailovú adresu kupujúceho. Okamžite po obdržaní objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie sa považuje sa za uzatvorenie zmluvy. Prílohou potvrdenia sú aktuálne obchodné podmienky predávajúceho. Kúpna zmluva je uzatvorená potvrdením objednávky predávajúcim na emailovú adresu kupujúceho.
- Ak objednaný tovar nie je v dobe objednávky na sklade, informuje predávajúci kupujúceho bez zbytočného odkladu a pokúsi sa mu oznámiť termín, v ktorom by malo byť požadovaný tovar dostupné.
- Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku a to v prípadoch, ak ide o kupujúceho, ktorý si v minulosti nevyzvednul zásielku. Ďalej v prípadoch, keď kupujúci nezadá pravdivé údaje či v prípadoch, keď sú údaje zjavne nepravdivé.
- V prípade, že niektorý z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže predávajúci splniť, zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu zmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzatvorená potvrdením kupujúceho o prijatie tejto ponuky predávajúcemu na jeho emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach.
- Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku, dokiaľ nie je kupujúcemu doručené oznámenie o prijatí objednávky predávajúcim. Kupujúci môže zrušiť objednávku telefonicky na telefónne číslo alebo email predávajúceho uvedený v týchto obchodných podmienkach.
- Predaj iba koncovým zákazníkom. Pre predaj na firmu s uplatnením prenesenej daňovej povinnosti nás prosím kontaktujte na info@bastard.sk a pošlite objednávku iba emailom. Bude vybavená v dlhšej časovej lehote, než bežná objednávka (7-10 dní).
IV. Zákaznícky účet a registrácia
- Na základe registrácie kupujúceho vykonanej v internetovom obchode môže kupujúci pristupovať do svojho zákazníckeho účtu. Zo svojho zákazníckeho účtu môže kupujúci vykonávať objednávanie tovaru. Kupujúci môže objednávať tovar tiež bez registrácie.
- Registráciu vykoná kupujúci kliknutím na odkaz "registrácia". Údaje je potrebné uvádzať vrátane diakritiky. Pri registrácii do zákazníckeho účtu a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci pri akejkoľvek zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené kupujúcim v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim považované za správne.
- Prístup k zákazníckemu účtu je zabezpečený emailom a heslom. Pod jedným emailom môže byť založený iba jeden zákaznícky účet. Pokiaľ kupujúci zabudne heslo k zákazníckemu účtu, môže si nechať zaslať novo vygenerované heslo na ním uvedený e-mail.
- Pre prihlásenie kupujúci používa odkaz v pravom hornom rohu. Tu vypĺňa e-mail a heslo zvolené pri registrácii. Po prihlásení môže kupujúci v sekcii Nastavenie účtu meniť kontaktné údaje a sledovať už uskutočnenej objednávky.
- Kupujúci si môže vytvoriť aj vlastný profil na doméne bastard.sk/profil. Prostredníctvom vytvoreného profilu môže kupujúci nahrávať vlastné návrhy do Hodnotenia a odosielať fotky s tovarom Bastard.sk výmenou za zľavu na ďalší nákup.
- Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť, ohľadne informácií potrebných na prístup do jeho zákazníckeho účtu. Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné zneužitie zákazníckeho účtu tretími osobami.
- Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie zákazníckeho účtu tretím osobám.
- Predávajúci môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď kupujúci svoj užívateľský účet dlhšie nevyužíva, či v prípade, keď kupujúci poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy a týchto obchodných podmienok.
- Kupujúci berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia predávajúceho, popr. nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia tretích osôb.
V. Platobné podmienky a dodanie tovaru
- Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci uhradiť nasledovnými spôsobmi:
- Bezhotovostne prevodom na bankový účet predávajúceho: Platbu možno vykonať prevodom bankový účet predávajúceho č. SK9875000000004009286672. Splatnosť je 14 dní. Po pripočítaní peňazí na účet je zásielka nasledujúci pracovný deň odoslaná. V prípade, že kupujúci zvolí platbu pomocou bankového prevodu, zvolí túto možnosť pri objednávke a riadi sa uvedenými pokynmi.
- Bezhotovostne platobnou kartou: Platbu možno vykonať online pomocou platobnej karty. Prebehne-li platba do 12.59, je zásielka ten istý pracovný deň odoslaná. V prípade, že kupujúci zvolí platbu pomocou platobnej karty, zvolí túto možnosť pri objednávke a riadi sa uvedenými pokynmi.
- Dobierkou v hotovosti pri předávní tovaru: Pri platbe prostredníctvom dobierky prepravcu platí kupujúci celú cenu objednávky pri prevzatí zásielky. Ceny poštovného sú pevne stanovené tu: ceny poštovného.
- Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu náklady spojené s balením a dodaním tovaru v dohodnutej výške. Ak nie je ďalej uvedené výslovne inak, rozumie sa ďalej kúpnou cenou aj náklady spojené s dodaním tovaru.
- Predávajúci nepožaduje od kupujúceho vopred žiadnu zálohu či inú obdobnú platbu. Úhrada kúpnej ceny pred odoslaním tovar nie je zálohou.
- Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online, v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín. Evidencia prijatej tržby u správcu dane sa nevyžaduje pri bezhotovostnej úhrade.
- Tovar je kupujúcemu dodaný na adresu určenú kupujúcim objednávke prostredníctvom Slovenskej pošty, Zásilkovny a špedícií podľa výberu kupujúceho. Voľba spôsobu dodania sa vykonáva počas objednávania tovaru.
- Náklady na dodanie tovaru v závislosti na spôsobe odoslania a prevzatia tovaru sú uvedené v objednávke kupujúceho a v potvrdení objednávky predávajúcim. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe osobitného požiadavky kupujúceho, nesie kupujúci riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.
- Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní. V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.
- Zásielku odovzdá predávajúci bez zbytočného odkladu prepravcovi, najneskôr však do jedného pracovného dňa po prijatí záväznej objednávky.
- Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru av prípade akýchkoľvek závad toto bezodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať. Ak dôjde k znehodnoteniu produktu pri preprave, musí to byť kupujúcim riadne preukázané (zaslaním fotografie, účtenky, kontrolného ústrižku od SP atp.), Potom je zaslané nový tovar.
- Tovar pri preprave je riadne poistené na stanovenú hodnotu.
- Predávajúci vystaví kupujúcemu daňový doklad - paragón. Daňový doklad je odoslaný na emailovú adresu kupujúceho a zároveň je daňový doklad priložený k dodávanému tovaru.
- Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar, vrátane nákladov na dodanie, najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodnou skazu, poškodenie či stratu tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak neurobil.
VI. Odstúpenie od zmluvy
- Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.
- Lehota na odstúpenie od zmluvy je 14 dní • odo dňa prevzatia tovaru, • odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí • odo dňa prevzatia prvé dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy pravidelná opakovaná dodávka tovaru.
- Kupujúci nemôže okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy: • poskytovanie služieb, ak boli splnené s jeho predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a predávajúci pred uzavretím zmluvy oznámil kupujúcemu, že v takom prípade nemá právo na odstúpenie od zmluvy, • Podľa ustanovenia § 1837 písm. d) Občianskeho zákonníka nie je možné odstúpiť od zmluvy o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania objednávateľa alebo pre jeho osobu. V našom prípade ide predovšetkým o zákazkovú výrobu označenú ako "digi-tlač", kde je použitá vlastný grafika alebo ich inak potlač upravený zákazníkovi na mieru, a v ďalších prípadoch uvedených v § 1837 občianskeho zákonníka.
- Pre dodržanie lehoty na odstúpenie od zmluvy musí kupujúci odoslať vyhlásenie o odstúpení v lehote na odstúpenie od zmluvy.
- Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci využiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy poskytovaný predávajúcim. Odstúpenie od kúpnej zmluvy zašle kupujúci na emailovú alebo doručovaciu adresu predávajúceho uvedenú v týchto obchodných podmienkach alebo online prostredníctvom formulára na stránke www.bastard.sk/vymena. Predávajúci potvrdí kupujúcemu bezodkladne prijatie formulára.
- Kupujúci, ktorý odstúpil od zmluvy, je povinný vrátiť predávajúcemu tovar do 14 dní od odstúpenia od zmluvy predávajúcemu. Kupujúci nesie náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a to aj v tom prípade, keď tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu poštou.
- Ak odstúpi kupujúci od zmluvy, vráti mu predávajúci bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od zmluvy, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho prijal, a to rovnakým spôsobom. Predávajúci vráti kupujúcemu prijaté peňažné prostriedky iným spôsobom len vtedy, ak s tým kupujúci súhlasí a ak mu tým nevzniknú ďalšie náklady.
- Ak kupujúci zvolil iný ako najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý predávajúci ponúka, vráti predávajúci kupujúcemu náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.
- Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nie je predávajúci povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar odovzdá alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.
- Tovar by mal vrátiť kupujúci predávajúcemu nepoškodený, neopotřebené a neznečistené a ak je to možné, v pôvodnom obale. Vo vrátenej zásielke bude priložená kópia daňového dokladu alebo vygenerovaná žiadosť zo systému predávajúceho, prípadne aspoň číslo objednávky.
- Nárok na náhradu škody vzniknuté na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
- Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo keď výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru prerušil výrobu alebo dovoz tovaru. Predávajúci bezodkladne informuje kupujúceho prostredníctvo emailovej adresy uvedenej v objednávke a vráti v lehote 14 dní od oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe zmluvy prijal, a to rovnakým spôsobom, prípadne spôsobom určeným kupujúcim.
- Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v čase, keď kupujúci tovar prevzal:
- má tovar vlastnosti, ktoré si strany dohodli, a chýba ak dojednania, má také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca opísal alebo ktoré kupujúci očakával vzhľadom na charakter tovaru a na základe reklamy nimi vykonávané,
- sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa tovar rovnakého druhu bežne používa,
- tovar zodpovedá kvalitou alebo prevedením dohovorené vzorky alebo predlohe, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa dohodnutého vzorky alebo predlohy,
- je tovar v rozmerovej tolerancii miery, ktorá vychádza zo zrážanlivosti úžitkového textilného materiálu a činí + - 5% v osiach 1 (šírka) a 2 (výška) tričká. Miery tovaru sú uvedené v tabuľke veľkostí u každého jednotlivého výrobku na stránkach bastard.sk,
- je tovar v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a
- tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.
- Chybou je najmä chyba materiálu, vada potlače, chybne zaslaný druh tovaru, než aký je uvedený v kúpnej zmluve, chybne zaslaná veľkosť tovaru, než aký je uvedený v kúpnej zmluve kúpnej zmluve.
- Reklamácia sa nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru.
- Ak sa prejavia vada v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia tovaru kupujúcim, má sa za to, že tovar bol chybný už pri prevzatí. Kupujúci je oprávnený uplatniť právo zo vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v čase dvadsiatich štyroch mesiacov od prevzatia. Toto ustanovenie sa nepoužije u tovaru predávaného za nižšiu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, u použitého tovaru na vadu zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim, alebo ak vyplýva to z povahy tovaru.
- V prípade výskytu vady môže kupujúci predávajúcemu predložiť reklamáciu a požadovať:
- výmenu za nový tovar,
- opravu tovaru,
- primeranú zľavu z kúpnej ceny,
- odstúpiť od zmluvy.
- Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy
- ak má tovar podstatnú vadu,
- ak nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady alebo vád po oprave,
- pri väčšom počte chýb tovaru.
- Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzke, v ktorej je prijatie reklamácie možné, prípadne aj v sídle alebo mieste podnikania. Kupujúci môže reklamáciu uplatniť prostredníctvom online formulára na stránke www.bastard.sk/vymena, písomne poštou, emailom a telefonicky. Kupujúci zasiela reklamácie na uvedenú adresu BASTARD.CZ s.r.o., Západní 379, 362 33 Hroznětín, Česko spolu s kópiou paragónu a s popisom závady alebo s vygenerovanú žiadostí.
- Predávajúci je povinný kupujúcemu vydať potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie kupujúci požaduje, ako aj potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a čase jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie. Predávajúci alebo ním poverený pracovník rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do sedmi pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu výrobku či služby potrebná k odbornému posúdeniu vady. Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bezodkladne, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne na dlhšej lehote. Márne uplynutí tejto lehoty sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a kupujúci má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.
- Predávajúci písomne informuje kupujúceho o výsledku reklamácie.
- Právo z chybného plnenia kupujúcemu nenáleží, ak kupujúci pred prevzatím veci vedel, že vec má vadu, alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil.
- . V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu účelne vynaložených nákladov vzniknutých v súvislosti s uplatnením reklamácie. Toto právo môže kupujúci u predávajúceho uplatniť v lehote do jedného mesiaca po uplynutí záručnej doby. V prípade uznania reklamácie hradí predávajúci ako poštovné, ktoré zaplatí kupujúci pri zasielaní tovaru predávajúcemu, tak poštovné, ktoré zaplatí predávajúci pri zasielaní tovaru kupujúcemu. V prípade neuznania reklamácie hradí predávajúci poštovné, ktoré zaplatí predávajúci pri zasielaní tovaru kupujúcemu. Poštovné pri zasielaní tovaru predávajúcemu hradí pri neuznanej reklamácii kupujúci.
- Voľbu spôsobu reklamácie má kupujúci.
- Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadne práv z chybného plnenia sa riadi § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občianskeho zákonníka a zákonom č. 634/1992 Zb. O ochrane spotrebiteľa
- Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.
- Kupujúci doručuje predávajúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci doručuje kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v objednávke.
- K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia, IČ: 000 20 869 so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs a Združenie slovenských spotrebiteľov, z.ú., IČO: 409871, so sídlom Pod altánok 99/103; 100 00 Praha 10, tel .: 420 495 215 266, e-mail: spotrebitel@regio.cz, internetová adresa: www.konzument.cz.
- Európske spotrebiteľské centrum Česká republika, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 zo 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a dopĺňa nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22 / ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).
- Procesné pravidlá prístupná na tu. Poplatky za riadenie nie sú, jazyk: čeština, môže byť vedené ústnou alebo písomnou formou 4. Predávajúci je oprávnený na predaj tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Česká obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dohľad nad dodržiavaním zákona č. 634/1992 Zb. O ochrane spotrebiteľa.
- Predávajúci je oprávnený na predaj tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Česká obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dohľad nad dodržiavaním zákona č. 634/1992 Zb. O ochrane spotrebiteľa.
- Všetky dohody medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia právnym poriadkom Českej republiky. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, potom strany dojednávajú, že vzťah sa riadi právom Českej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
- Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexy správania v zmysle ustanovenia § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka.
- Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozloženie stránky, fotiek, filmov, grafik, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, patrí predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu predávajúceho.
- Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahov tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užiť programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením alebo účelom.
- Kupujúci týmto preberá na seba riziko zmeny okolností v zmysle § 1765 ods. 2 Občianskeho zákonníka.
- Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je prístupná.
- Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či doplňovať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vznikajúce po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.
- Prílohou obchodných podmienok je webová adresa pre formulár na odstúpenie od zmluvy.
VII. Práva z chybného plnenia
VIII. Doručovanie
X. Mimosúdne riešenie sporov
XI. Záverečné ustanovenia
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 9.11.2021.
Formulár pre výmeny, reklamácie a pre vrátenie tovaru je k dispozícii na www.bastard.sk/vymena.
Ochrana osobných údajov je spracovaná v samostatnom dokumente www.bastard.sk/osobne-udaje.